divendres, 12 de desembre del 2014

EL COLOR DELS SENTIMENTS


           Aquest és el títol del meu nou conte!

"Tinc una capsa d'aquarel.les al meu interior i un pinzell invisible
 que dóna color als meus dies"

La Peluda és un personatge que va canviant de color depenent del dia de la semana o del seu estat d'ànim. 

Les il.lustracions són de Maria Garcia i la traducció a l'anglès de la Cati Garcia. És un conte adreçat als primers lectors, doncs combina la lletra de pal i la lletra lligada. I també porta sorpresetes!!!

Anem saborejant el Nadal amb noves lectures!!!

14 comentaris:

  1. El nadal no es precisament la meva època preferida. Bé, si has vist els meus posts d’aquesta setmana ja t’hauràs donat compte :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pons!!!! Ja ho tenen això els Nadals. Hi ha gent a qui els encanten (com a mi) i d'altres a qui els hi fan febre. Penso, potser, que és la forma en com ens els mirem. Si tenim una visió clàssica de que els Nadals són dies de família, d'estar junts, de bon rotllet universal, etc, ufffff! mal rotllete segur. Però si t'ho mires d'una vessant més festiva, més frívola, sense donar-los una falsa notorietat... doncs mira és bonic veure els carrers enllumenats, els aparadors ben guarnits, celebrar l'arribada de l'hivern amb una bona festassa i menjant torrons, i jo que sé Pons! Que si hagués de mirar tota la gent que ha desaparegut de casa m'haurien robat la il.lusió que tinc de fer coses, sigui per Nadal o per qualsevol època de l'any. L'alegria i les ganes, no té dret a robar-te-les ningú!
      Jo et desitjo unes bones festes amic Pons!!!!

      Elimina
  2. Com en Pons, passo una mica de nadal, però m'agrada que els més petits es puguin interessar per la lectura amb contes com els teus! Que faci fortuna la Peluda!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xexu!!! Doncs per no repetir-me dir-te una mica com li he dit al Pons. Conservar il.lusions i passar d'històries rares.
      Espero que la Peluda amb el seu preciós arc de Sant Martí, porti somriures per les cases i faci passar bones estones. Gràcies pels teus desitjos, jo també t'envio un petó guarnit amb llumets de Nadal!

      Elimina
  3. Em sembla una idea molt original i bonica, enhorabona! I el nom, genial :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sílvia!!! Moltes gràcies! La Peluda és una monstrueta molt boniqueta i tendra que espero obri portes a algunes emocions que de vegades queden allà encallades i no deixen fluir.
      Molt bones festes!

      Elimina
  4. Em sembla un llibre molt bonic...Segurament també deu canviar de color depenen de qui el llegeix, segons els sentiments que provoqui al lector!
    Es pot trobar a totes les llibreries? És que a la família hi ha una xiqueta que ara comença a escriure...
    Moltes felicitats, Judit! i petonets de colors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Judit, no puc llegir l'editorial, por fa...

      Elimina
    2. Roser!!! Gràcies! Tu si que ets bonica! I veus? és cert, també canvia de color en funció de qui el llegeix, perquè per exemple, si jo els dilluns en sento lila, tu et pots sentir groga, o verda, o gris...
      Espero que síiiii, que es pugui trobar a totes les llibreries i si no hi és, queixeu-vos, jajjajajaja
      L'editorial és ONADA EDICIONS, una editorial molt xula, que treballa molt bé (segons la meva opinió) aquest és el segón que faig amb ells i estic encantada!
      Moltes gràcies i molt bones festes Roser!

      Elimina
  5. Moltes felicitats!!! Enhorabona!!!
    Segur que és un llibre fantàstic per la canalla.
    Aprofito, a més, per ddesitjar-te unes Bones Festes de Nadal!!!

    Perons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Josep!!! Els contes sempre són bonics pels nens i nenes, no n'haurien de faltar mai entre tants enredos com tenen. També són xulos per a la gent gran, que sovint ens oblidem que alguna vegada hem estat petits (com diu el meu estimat Petit Príncep)
      Jo també aprofito per felicitar-te les festes i desitjar-te que siguin alegres com el so dels picarols i amoroses com la manteta del Tió!

      Elimina
  6. Felicitats Judit!!, ben segur un regal ben bonic per menuts i grans.

    Petó gegant! i bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estimada!!!! El millor regal és aprofitar un conte, o qualsevol altre objecte, per compartir temps amb aquelles personetes petitones plenes d'il.lusió i espectació. Treballar amb criatures té això, que les il.lusions també s'encomanen!!!!
      Ja tens l'arbre fet? Ja tens la teva carta els Reis estructurada? Que sigui ben llarga i que no hi falti de res!

      Elimina
  7. M'apunto el conte. Per regalar, potser d'aquí un parell d'anys :)
    Quin tió més xulo!!!!!!

    ResponElimina